Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2006 09:20 - Рехабилитация и санаториално лечение
Автор: tod Категория: Други   
Прочетен: 15947 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пациент-споделяне на мнение:
Въпреки, че съм болен от 6(м.) аз вече имам опит със санаториалното лечение. По една случайност моят тъст ме накара да отидем в Нареченски бани, прегледаха ме в единият санаториум и ми казаха, че имат малък опит с болни и от МС. Записах си дата за настаняване, оправих си документите след това и в края на септември бях там. Минаваш встъпителен преглед, назначават ти процедури и започваш един нов живот, който протича 14 дни. Аз имах масаж на ръце и крака и други дреболий, но важен беше масажа. След като премине всичко за деня (около 12ч, но за всеки е различно) започваме преходи в гората и дори стръмни изкачвания. За мен беше трудно да се реша първия път, след това с изключение на схващанията на краката всичко беше наред
Там навлизаж в едно много специално състояние, например на 6 ден ми изчезна здравата депресия в която се намирах. Благодарение на Нареченски бани съм друг човек. Парите, който даваш са около 60лв, и включват храна, процедури и спане(реално ти си плащаш само половината храна, всичко друго НОИ), т.е. всичко.
През 2005 пак ще съм там, защото за 14 дена се чувствам човек!
Отговори на пациенти:
За всеки санаториум е различно, но за "военния" в Наречен е:
1. Обаждаш се по телефона и си резервираш дата;
2. Личния лекар ти дава направление за санаториално лечение (това го дават без проблеми)
3. Вземаш си от НОИ формуляр на служебна бележка за това, че си осигурен най-малко 6м иначе не става (аз имам такава и мога да дам)
4. Отиваш в НОИ в близкия областен град когато останат 14 дни най-малко до датата на резервацията и с направлението (2 броя, по-добре 3. бележката и епикризи ти дават един документ, който казва, че НОИ ще ти плати.
Не е толкова трудно, колко изглежда, всичко го научавах в движение.
___
А можеш ли да кажеш какъв е телефона във военния санаториум в Наречен?
Благодаря.
___
Телефона с кода за Наречен е: 03342212
Благодаря, Петьо
Имаш ли информация и за други санаториуми, които да са подходящи за хора с множествена склероза?
Някой да е споделил нещо.
___
Този санаториум не е насочен специално за МС. Той е предимно за неврози. Обаче той се слави като най-веселия. Там природата е супер. С три думи не ти трябва другаде.
___

Приятели, има един санаториум гр. Банкя-тел.02/9977122, в гр Вършецтел.09527/ 22-58,34-31 и в Павел баня (само внимавайте с топлината на водата там!!!). Лекарите съобразно проблема предписват нужното. Успех!!
_________________
Христо Балабанов
843-87-05

Мненията се публикуват без промени!



Гласувай:
0



1. анонимен - gulceto@abv.bg
19.08.2006 20:42
много е хубаво и в Банкя санаториум "ЯСЕН" където бях тази година аз.
цитирай
2. анонимен - bankya
29.10.2006 05:45
interesno,sanatorium "Yasen"
? gulceto@abv.bg za kakva li bolest e specializiran
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tod
Категория: Други
Прочетен: 630745
Постинги: 180
Коментари: 41
Гласове: 284
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Блогрол
1. Заболявания на половата система
2. Обща медицина-Медицински университет, София
3. Лекции по детска хирургия (доц. д-р. О. Бранков, Пирогов)
4. Пулмология
5. Учебник по неврология
6. Детска хирургия (от секция детска хирургия в Пирогов)
7. Хематология, Болести на кръвта
8. Хематология, Заболявания на червените кръвни клетки
9. Хематология, Заболявания на белите кръвни клетки
10. Хематология, Други хематологични заболявания
11. Токсикология
12. Лабораторни показатели
13. Кардиология, Вродени заболявания
14. Кардиология, Клапни заболявания
15. Кардиология, Тумори на сърцето
16. Кардиология, Болести на перикарда
17. Кардиология, Болести на миокарда
18. Кардиология, Болести на ендокарда
19. Кардиология, Артериална хипертония
20. Кардиология, Сърдечна недостатъчност
21. Кардиология, Белодробно сърце
22. Кардиология, Аритмии
23. Кардиология, Болести на аортата
24. Кардиология, Исхемична болест на сърцето
25. Гастроентерология, Болести на хранопровода
26. Гастроентерология, Болести на стомаха
27. Гастроентерология, Болести на червата
28. Гастроентерология, Болести на черния дроб и жлъчните пътища
29. Гастроентерология, Болести на панкреаса
30. Аптеки, болници, клиники, медицински центрове